21 Ekim 2015 Çarşamba

İrmik Topları ( TATLI)


Mutluluğun adresi SARI FIRIN'dan herkese merhabalar efendim bugün yepyeni bir tarif ile karşınızdayım bugün sizlerle irmik topları tarifi paylaşacağım.




Malzemelerimiz:
-10 yemek kaşığı irmik
-10 yemek kaşığı şeker
-1 litre süt
-1 paket vanilya
-1 paket krem şanti


Süslemesi için:
 Hindistan cevizi cikolata renkli süs seker kullanabilirsiniz.
Hazırlanışı:
İlk önce irmik şeker ve sütü kısık ateşte bir ocak üzerinde göz göz olana kadar pişiriyoruz daha sonradan ılımasını beklıyoruz ve krem santiyi ekliyoruz. Daha sonra elimize alarak küçük küçük toplar halinde yuvarlıyoruz Daha sonra üzerlerini istediğimiz gibi süslüyoruz iste bu kadar.
Herkese AFİYET OLSUN BİZİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN

6 yorum:

  1. merhaba krem şantiyi toz hali ile mi ekliyoruz yoksa hazırlayıp mı?

    YanıtlaSil
  2. paket halınde eklıyoruz

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, bloğunuzu gezerken dahada acıktım:) çok güzel görünüyorlar...bloğunuzu takibe aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz ne mutlu bize takip ettiğinize pişman olmayacaksınız ümmü hanım :)

      Sil
  4. Ne kadar pratikmiş. Okurken ağzım sulandı resmen. Sitenizi çok sakıncalı buluyorum :) İnanılmaz kilo aldırıcı. Takibe alındınız ... Sevgiler http://ebruliilenefistatlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. TESEKKUR EDIYORUM EBRU HANIM :)

    YanıtlaSil